Skillnad mellan versioner av "Diskussion:Echanges et mouvements"
Från Krigsmaskinen
(Skapade sidan med 'En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? …') |
Iammany (Diskussion | bidrag) |
||
| Rad 1: | Rad 1: | ||
En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? Om de inte har något slags uttänkt idé kring detta borde det rimligtvis heta "Echanges et mouvement". Jag vet, jag vet, en småsmak för all del – men mina ögon, indoktrinerade av år av ihärdig frankofili, kan inte undgå att se det som ett oförargligt men ack så frapperande skönhetsfel! --[[Användare:Die Kehre|die Kehre]] 24 januari 2010 kl. 19.28 (UTC) | En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? Om de inte har något slags uttänkt idé kring detta borde det rimligtvis heta "Echanges et mouvement". Jag vet, jag vet, en småsmak för all del – men mina ögon, indoktrinerade av år av ihärdig frankofili, kan inte undgå att se det som ett oförargligt men ack så frapperande skönhetsfel! --[[Användare:Die Kehre|die Kehre]] 24 januari 2010 kl. 19.28 (UTC) | ||
| + | |||
| + | :Nej, det är alldeles riktigt, dom heter Echanges et mouvements. Men hur fan byter man namn på en sida egentligen? Är man tvungen att skapa en ny?--[[Användare:Iammany|Iammany]] 25 januari 2010 kl. 16.09 (UTC) | ||
Versionen från 25 januari 2010 kl. 18.09
En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? Om de inte har något slags uttänkt idé kring detta borde det rimligtvis heta "Echanges et mouvement". Jag vet, jag vet, en småsmak för all del – men mina ögon, indoktrinerade av år av ihärdig frankofili, kan inte undgå att se det som ett oförargligt men ack så frapperande skönhetsfel! --die Kehre 24 januari 2010 kl. 19.28 (UTC)
- Nej, det är alldeles riktigt, dom heter Echanges et mouvements. Men hur fan byter man namn på en sida egentligen? Är man tvungen att skapa en ny?--Iammany 25 januari 2010 kl. 16.09 (UTC)