Diskussion:Echanges et mouvements

Från Krigsmaskinen
Version från den 24 januari 2010 kl. 21.28 av Die Kehre (Diskussion | bidrag) (Skapade sidan med 'En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? …')

(skillnad) ← Äldre version | Nuvarande version (skillnad) | Nyare version → (skillnad)
Hoppa till: navigering, sök

En liten fråga bara: heter gruppen verkligen "Echanges et movement", det vill säga ett namn som består av en blandning mellan franska och engelska, eller är det ett stavfel? Om de inte har något slags uttänkt idé kring detta borde det rimligtvis heta "Echanges et mouvement". Jag vet, jag vet, en småsmak för all del – men mina ögon, indoktrinerade av år av ihärdig frankofili, kan inte undgå att se det som ett oförargligt men ack så frapperande skönhetsfel! --die Kehre 24 januari 2010 kl. 19.28 (UTC)